O investiční skupině Vci

Jsme investiční skupina Vci. Zaměřujeme se na investice do nemovitostních a firemních projektů na českém trhu. Orientujeme se na brownfieldy, ekologické projekty, věříme v synergii našich projektů. Vdechujeme život do nevyužívaných objektů a to v rámci jedné větší lokality (např. obce či regionu), čímž vytváříme nová funkční místa pro život. Projekty se nám rozrůstají, a proto do jedné z našich firem NexLands effectivity s.r.o. hledáme asistentku, která se zhostí svěřených agend v oblasti chodu kanceláře, podpory projektového týmu a oblasti financí a odlehčí tak projektovým a finančním manažerům.

Jak si vás představujeme?

  • práce vás baví a naplňuje – aktivně přidáte ruku k dílu a pracovní čas efektivně využíváte ke splnění svěřených agend a úkolů
  • jste samostatní – podklady zpracováváte bez chyb, včas a v požadované kvalitě
  • řešíte svěřené úkoly spojené s chodem firmy – sami víte, kdy je potřeba koupit kapsle do kávovaru a jinou běžnou agendu
  • máte přístup „umím, udělám, zařídím nebo zjistím“ – pokud nevíte, zjistíte si další informace nebo se přijdete zeptat, aby se úkol vyřešil v termínu a kvalitě
  • pečlivost, organizovanost a odpovědnost máte na prvním místě
  • je na vás spoleh – dostanete důvěru a samostatnost při práci, nikdo vám nebude připomínat vaše termíny či úkoly, věříme vám a spoléháme na vás
  • jste schopni přijmout zodpovědnost za svěřené úkoly – a to my oceníme ve vašem ohodnocení
  • vhodné pro absolventy – není nezbytné vše ovládat, ale důležitá je chuť se to naučit

 

Co vám bude plnit kalendář?

  • budete více než jen asistentka, u nás to rozhodně není jen o vaření kávy

Vyšší denní agendu budou plnit 3 hlavní pilíře:

1. Provoz kanceláře + podpora projektového týmu

  • evidence přijaté a odeslané pošty – zapsání, skenování, zatřídění, předání dokladů účetní, archivace dokladů
  • správa prostor a zázemí – přijetí návštěv, chod zasedací místnosti, koordinace úklidu, zajištění hezkého prostředí – návrh květin a výzdoby, správa vozového parku (zajištění technických prohlídek, přezutí pneu), evidence majetku, evidence archivu
  • evidence zmeškaných hovorů
  • správa kalendáře jednatele

2. Správa financí

  • budete mít pod palcem platby – evidenci faktur a jejich stavu uhrazenosti, sledování trvalých příkazů, report stavu financí finančnímu manažerovi
  • k evidenci používáme Excel, základní úkony jsou samozřejmostí případně musí být chuť si je osvojit
  • příprava účetních dokladů pro účetní
  • vystavování faktur – cca 10 faktur měsíčně
  • evidence bankovních výpisů

3. Pomoc se správou nemovitostí

  • evidence telefonních a e-mailových požadavků nájemníků
  • příprava platebních kalendářů, vyúčtování a faktur
  • odečty elektřiny a vody

Co u nás najdete?

  • nahlédnutí do různých oborů od A po Z – nahlédnutí pod pokličku projektů od začátku do konce
  • různorodá práce – každý den bude jiný, nové úkoly
  • možnost profesního růstu – z asistentky firmy se můžete posunout na pozici asistentky projektu či jinou pozici dle vlastních preferencí a schopností
  • možnost osobního rozvoje – pro nás velmi důležitá oblast, pořádáme workshopy, školení, máme knihovnu; máme zájem, aby se člověk posouval a zlepšoval
  • příjemné prostředí v menším kolektivu – děláme svou práci srdcem, jsme pohodáři, dress code ve formě bot na podpatku a pracovního kostýmku u nás nepraktikujeme; nemáme zde píchačky; máme ve firmě otevřenou komunikaci = všichni ví, co se bude dít a jaký směrem se firma ubírá; vzájemně si vyjdeme vstříc – my vyjdeme vstříc a totéž jednání očekáváme od vás, je pro nás důležitá kvalita odvedené práce, pohodový podporující a motivující kolektiv než benefity na oko
  • finanční ohodnocení odpovídající vašim kvalitám a dosahovaných výsledků
  • kvalitní zaškolení na pozici – máme připravený adaptační plán, plán rozvoje a manažera, který se vám bude věnovat nejen v rámci doby zaškolení, ale po celou dobu vašeho působení

Nástup

  • ihned, konkrétní datum po dohodě

Dává vám to smysl? Pošlete nám svůj životopis, budeme se těšit. V případě zájmu se do týdne ozveme.

Kontaktní osoba: Petra Hildebrandová

Telefon: 774 449 749

Informace o pozici

Místo pracoviště: Úžická 32, Odolena Voda
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, vhodné pro absolventy
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Plat: 26000 – 35000 Kč/měsíc
Benefity: Manažerský motivační program, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Možnost studijního volna
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zadavatel: Zaměstnavatel

Kontaktujte nás