Značku SAVERBRIK jsme do firemního portfolia začlenili v roce 2015. V době akvizice byla značka v hlubokých červených číslech. Ve svém počátku vyráběla pouze papírové brikety v pronajatých prostorách, takříkajíc v domácích podmínkách na koleni. Brikety se prodávaly jen lokálně na velmi malém množství prodejních míst a tomu také odpovídala výše obratu.

Ideou v začátcích bylo zaměstnávat hendikepované kolegy a dát jim tak uplatnění na trhu práce v prostředí chráněné dílny. Této myšlenky se i po letech držíme.

Svět briket byl v Česku neprozkoumaný, a proto jsme i my šli cestou pokusů a omylů. Vyvíjeli jsme si vlastní technologie pro výrobu briket, rozšířili portfolio o brikety dřevní i směsné, časem přibyly naštípané třísky, podlalovače a pelety. Jsme hrdí na to, že značka SAVERBRIK provozuje vlastní vývojové centrum, kde pravidelně testujeme vyvíjené novinky tak, aby vyhovovaly nejvyšším standardům a zákazníci s nimi maximálně spokojeni. Řešíme tak např. ideální vlhkost briket, soudržnost nebo mix surovin.

Za 5 let aktivní marketingové, obchodní a vývojové činnosti je značka dobře etablovanou na trhu, vyrábí stabilní portfolio eko topiv a ročně zpracuje více než 5 tis. tun vstupní suroviny.

Naším hlavním krédem je dodávat na trh kvalitní eko topiva z čistě přírodních surovin bez použití chemie, to se nám daří a díky tomu se ekonomika celé značky dlouhodobě nachází v zelených číslech.

Průběh problémového aktiva:

  • vysoce červená čísla
  • omezený sortiment pouze na papírové brikety
  • neznámá značka

Výsledek projektu:

  • síť obchodních partnerů (prodejců) po celé ČR i na Slovensku
  • prosperující značka, která přináší zisk
  • dobře etablovaná značka, která pro zákazníky znamená především stabilní kvalitu, na kterou se mohou spolehnout